Alla är fula och äckliga!

Nu har skolorna börjat igen och alla är så fula. Alla fula äckliga små brats och brommaäckel är överallt, de pratar om så betydelselösa saker, typ vad dom ska ha på sig, eller vilket nagellack som passar bäst till dom "fina" cityshortsen, gaaah! okej alla är i sin omogna period nån gång under livets gång, från kanske 13-17 (typ) men den här generationen tar fjortis til helt nya nivåer.... Sen att dessa är överallt, de har börjat erövra cafeerna som förr inte hade den sortens publik. Kan ni inte bara hålla er till era gamla cafeen och sluta ofreda oss, typ Espresso House stureplan och Cafe Madeleines och inte fan vet vad jag vart det är mer, men snälla, stanna där.

Ni är jättejobbiga och jättefula, sluta blek håret fattar ni inte att ni förstör det!?!, sluta tupera det, sluta ha en bena som går från örat till andra sidan jorden, sluta med att ha exstensions om ni inte kan klippa upp det så att det verkligen matchar er egnanaturliga längd, man ser ju förfan på en gång att det är exstensions! sluta ha en en fucking kaka i ansiktet, sluta ha ballerinaskor och cityshorts hela tiden! Sluta ha kläder med leopard mönster det är inte sexigt, just trash all way through, Sluta upp med att inte ha ett liv, och sitta och snacka typ "Mode" i flera timmar, sluta riv sönder servetter och öppna sockerpåsar ni inte ens ska använda och dylikt när ni sitter och Fikar, helt jävla onödigt. Nii har en hjärna varför inte uppgradera den lite, utforska livet och världen förfan, spräck bubblan.

Fucking jävla 08festival, jag och Lisa tog en promenad igenom kungsträdgården för att försöka ändra åsikt om det som nästan har blivit en fördom, från min sida. men NEEEEJ! fuck, alla äckel samlade på samma ställe. Sverige/stockholm kommer gå under det säger jag bara, vilken läskig generation.
Ni dödar stockholm, vi kommer dö.
Jag hoppas att det bara en en period för dessa, men jag räknar med det värsta.
Det allra äckligaste är när kvinnor som är över både 30 och 40, som kör samma "stil".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0