Barcelona, en stad att sakna. Stockholm, en stad att rata.

Fuck! vad jag saknar Barcelona nu och klubbarna, man fick Röka inne, och tänka sig att det var världens aircondition så det luktade varken rök eller svett, men ja, just det stockholms klubbägare satsar inte på det + att det är så töntigt dyrt i Stockholm med allt, så man har väl inte råd helt enkelt. Sen var det 4 olika vånigar, FETA vånigar med olika musikstilar på varje plan, inför detta? "Out o Sutz" is the place and" Up & Down" och såklart  "Jamboree".



Sedan drinken man får som ingår med inträdet 15-18 Euro, vi tog Redbull Vodka, och inte ens i stockholm,sverige, I-land! inte ens här får man RedBull när man beställer en jävla "Redbull Vodka"! Här får vi Burn eller magic eller nån jävla baltisk skit, eller nåt tyskt b-märke som heter strong från Lidl! Redbull Vodka smakar BÄST! I alla fall, I Barca får du "Vodka Redbull", en tredjedel av glaset är vodka, sen får man en Redbull EN äkta WOW! sedan häller dom vodka i redbullen ocså, visst farlig drink osv men jag menar bara att det är valuta för pengarna!


Utsikten från vår underbara balle.


Och fatta vad skönt och skifta, från att dansa till  hiphop,reaggeton, soca o.s.v.  till att dra upp till techno-våningen o hoppa lite, driva lite, eller,  ja, t.o.m.  plocka äpplen! Sen drar vi till "Gamla godingar-våningen" och nej inte 80-talet för i helvete! utan 90-talslåtar, och njaeee enstaka från 80-talet (sent 80-tal) och bara njuter och känner att "shit jag skiter i om jag dansar med nån eller själv för den här låten får mig bara o vilja dansa tills jag dör".


Nedanför oss, vår bar, Zahara, har bland världens fräschaste meny och drinkar!


Vår Utsikt by night


Saknar San Miguel 1liters, och en proppad kyl :P



Las Ramlas olika typer!



Utsikten igen, man blir fan inte mätt på den asså!



Gina på vår fräscha balle



Lisa & Romina - så här glad blir man i Barcelona, enbart.



Som sagt, toppenglad, toppenliv i barca.



Jag och mina örhängen och min profil.



Här har vi design och spacead arkitektur.



Typ alla hus ser ut så här i Barca, t.o.m rucklen, typ.



GRYM streetart i barcelona, MareMagnum-gallerian, mooode.



Återigen, grym streetart, jag diggar att allt det vita är bokstäver som skapar ett hemligt meddelande,
Plus det svarta, på hårstråt eller vadfan det nu är.



En härlig tavla i en STOR Atelje.



Jag och min nya färgglada babe innan utgång.



I don´t care what none of you say, this is amusing.



Vår strandboll, kommer aldrig glömma dig, du var bäst.



En sån vill jag ha, men synd att jag inte har en korv. Jag fattar i helvete inte dom som piercar sig där!



Ja man får orgasm, och väljer hellre detta framför sex, ibland, hahaaha



Älskar tavlan med saxofonen, får en att vilja leva på 40-50talet i New York och uppleva jazzen när den var som tyngst.



Och den här, hiphopen när den bröt ut under 80-talet, balling.



Och den här säger så mycket på nåt vis, den är spännande, sexig, mysig, vacker, tillbakadragen, shit den är allt.



Negro Paella, gott, men ser ut som att man har käkat bajs efter. Inget och äta på  1:a dejten kanske.



More of my babes, Nicole, Gina, Martina <3



Yeah some of us got a piercing and Martina just had to get a tatto!




Det här området ser läskigt ut lite övergivet och dött, typ som att alla knarkare hänger här på nätterna, men det var så jävla rofyllt, mäktigt.


The return is soon.
This I prefere.
08 sucks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0