Au Revoir typ!

Nu ska jag packa som en galning, det värsta som finns är att glömma något som var en självklarhet för en!
Ska åka hemifrån kl 05:00 på morgonen så det är ju inte najs plus att jag jobbar ikväll hahaha slutar 22.00 sen ska jag pussa hejdå på kjell <3

Resfeber är fan skumt, man vet ju att man ska dit man ska, det har man vetat sedan man bokade resan så varför blir så förvånad när det verkligen händer? typ svårt o somna dagen innan man åker osv, jävligt konstigt.

Min mobil är snodd, det är ju inte underbart, faan jävla äckelmänniskor, nu ska jag bli minst lika ond mot onda människor. Tyvärr så tjänar man inte på att vara snäll längre, i alla fall inte i sverige stockholm, ingen säger tack när man håller upp dörrar eller flyttar på sig för den andres skull osv, det är en anna observation. Men i alla fall okej jag erkänner jag skulle nog kunna ta en 100lapp om jag hittad een plånbok osv man alla andra saker körkort, bankkort, id osv skulle jag aldrig fiffla med o ta, utan absolut lämna tillbaka. Samma sak emd mobiler, de är så perosnliga, man ser bilder, sms, inspelningar osv, kontakter, det är så jäävla fult att ta det! ta i all afall ut mineskortet elelr simkortet och sno telefonen efter, jävla idioter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag inte vara så, det händer värre saker varje dag och hela tiden men ändå man blir ju lack!!

LUPE FIASCO - PARIS TOKYO -  SÅ JÄVLA bra låt!     bara by the way sådär!

Nu ska jag träffa Lisa innan jobbet, sen blir det
Au Revoir typ!

Peace & Fleece!

Kommentarer
Postat av: Tjellan

puss på dig med gums<3

2008-12-29 @ 09:37:24
Postat av: Amir Akrouti

sv: njae, brukar köra på Absolut vodka från systemet, men om du kallar det för import-vodka så blir jag nyfiken på vad du brukar dricka.

2009-01-05 @ 19:48:35
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Amir Akrouti

sv: fattar inte första meningen? :p

2009-01-05 @ 23:09:39
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Amir Akrouti

sv: sluta få det att låta som om jag hade mer pengar än andra.

2009-01-07 @ 12:54:59
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: josefina

Vad händer i helgen hos dig då ?

2009-02-06 @ 13:06:32
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0