En till resa kirrad! :)

Nu har jag och Kjell bokat o betalat resan till Amsterdam. Känns så jävla bra! vi körde på paketresa, för ibland pallar man inte kolla upp alla olika sidor, se vad som är billigast, jämföra osv, även om man kan spara mycket pengar på det, Men skit i det. Vi fick ett riktigt fint hotell väldigt centralt, typ mitt i smeten, så det är asnajs! Och det ligger så fint till precis vid vattnet, och så är huset lite halv pittoreskt, lagom mys :) Rummen ser ju ut och vara jävligt fräscha men vi får väl se, bilder brukar ju vara lite manipulerade, men vi får hoppas på det bästa :) Jag vill fan vara dra nu!! okej visserligen drar jag ju till milano om 16 dagar så det känns jävligt bra, men jag e så trött på o vara här, för nu är vädret helt rysskt. det är ingen höst längre, inga blad, och snön smälte så jag menar vad är kvar, gråheten, nakna träd och kylan, får mig o tänka på lilja-4 ever filmen, så god jul typ? Ojuste! det blir mörkt kl 15:00 nu!!!! igår blev det mörkt ca 14:54 till och med!


Hotellet heter " Eden hotel Amsterdam"



Jag o Kjell tog en promis genom gamla stan igår, och apropå det ryska! fett mycket ryska turister här nu, why!?!?!? Och sedan gick vi och luncha på Hurtigs konditori, väldigt mysigt och trevligt, men mitt hjärta blödde när jag såg 4-5 små gamla damer, uppklädda och satt och fikade/lunchade, såg ut som "sex and the city" - goes 80 years old, dom var bara riktigt söta i alla fall. Nu önskar jag att jag hade en mormor eller morfar vid liv, nån att prata med om allt som varit eller jämföra saker, lyssna på deras musik osv. Jag får väl ragga upp nån ensam liten tant/gubbe o fråga om den vill vara min låtsasmormor/morfar hahaha.

Nu ska jag ut o kika på söders kvarter litegrann, jag har en fleectröja nu, som är världens bästa, och den är skön, så tänk på det, ni som inte har nån, skyll er själva, typ.

peace & fleece!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0