Jag har varit i ide!

sommar-höst

HÖST-VINTER!


Nästan helt plötsligt, känns som att sommaren var för typ 1 månad sen men icke!
Känns som att man har fått en del gjort, smyckena har jag kommit ganska långt med och jag har gjort klart en tavla till syrran, bästa vännen flyttade till London men kommer hem och hälsar på nu på fredag :D:D :D :D :D! Jag harkommit till mitt sunda förnuft, d.v.s  jag har den grymmaste pojkvännen man kan tänka sig, allt känns faktiskt väldigt väldigt bra :D Och så har jag bokat en vinterresa till Milano, det ska bli grymt, tror jag haha.

Till våren blir det Amsterdam med MIML=mannen i mitt liv hahaha, det vet jag att det kommer bli grymt, finns så sjukt mycket att göra se och uppleva där!

Det enda ja måste få in i vardagen är träningen och att äta på fasta tider, men det är svårt när man jobbar som jag gör, men jag kommer kirra biffen! inga problem, jag måste bara jobba på och bli klar med smyckena så att jag kan lägga tiden och koncentrationen på träningen. Och sedan har vi ju i och för sig inte sagt ett lanseringsdatum än, så jag kan ju kanske chilla lite men ändå, känns skönt att bara få bli klar.

Nu flyger jag till mitt arbetsrum och ska göra klart några smyckeset!

Och det är faktiskt väääldigt kallt ute så sluta ha öppna ballerinaskor med genomskinliga strumpbyxor, kort tröja till början/slutet av röven och skinnjacka, låtsas inte som att ni inte fryser!!!! JAG VET ATT NI GÖR DET! DET SYNS!

Hahhaaaha, man kan få urinvägsinfektion! lr bara bli sjuk, så se upp! Eller så hetsar man upp en våldtäktsman för att man är så "sexigt klädd", blir våldtagen och mannen åker inte fast, utan det är ditt fel, för det här är sverige, du är för "sexig" och våra poliser och lagar i sverige har ingen jävla makt alls, fjompigt alltihopa, kolla upp NYPD elller LAPD, där har vi riktiga poliser! Bli hårdare och inte för guds skull !! Utan för sveriges skull!!! Kirra lite nya lagar också, vore schysst!

Men i alla fall, vem fan är jag,
Pece and Fleece!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0