SÅ JÄVLA BRAAAA!!!!

Obama vann,  TOPNOTCH PÅ DET !
Hahaha nej men seriöst det där otroligt underbara men också sjuka landet behöver en fet jävla upprustning.
Hoppas allt går vägen nu, men peppar peppar ta iTRÄ!

Det skulle inte förvåna mig om några jävla ruttna vita bonnläppar fick för sig och köra värst MASSAKERN mot en svart stad eller dylikt, det finns så sjukligt många iq befriade typer ute på de mindre orterna i Usa så man vet aldrig, men jag håller i alla fall tummarna för att världen har kommit lite längre än när Martin luther king mördades 1968, iaf hopps det går bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peace & Fleece

Kommentarer
Postat av: Linn

men hallå där!

det är bra med mig, hur är det själv?

jo tack, livet leker som vanligt. just nu söker jag jobb, har precis slutat på ett telefonjobb som inte alls var så roligt. vi får se vad som händer. jag åker till malta med några tjejkompisar den 16, en av dem har lägenhet där, och sen får vi se vad det blir av mig. hur mår du? kjell? mamma och syster och pappa och alla? puss!

2008-11-05 @ 14:40:40
URL: http://hallonsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0